الأربعاء، ١٩ مايو ٢٠١٠

ولما مات كتبوا على تربته ...كان في كلب أكل عظمة ولما مات كتبوا على تربته


الحمد لله ياجماعة .... انتصرنا ...الفيفا هتدفع مصر 100.000 فرانك ودي عملا محدش بيستخدمها خلاص وهينقلوا ماتشين بره ملعبنا الاساسي ...ياه ياما انت كريم يا رب...فعلا خدنا حقنا من الجزائريين.......الله يخرب بيتك يا زاهر 6 شهور بينيم في شعب كامل ...الفيفا هتجيب حقنا  الفيفا هتنيل...وفي الآخر احنا اللي اتعاقبنا وبيقول إن ده انتصار 
..أُمّال كنت عايز يحصل فينا ايه؟ يشطبنا بره الاتحاد الدولي

حاجة مش طبيعية احنا نشتكي واحنا نتعاقب




المهم إن رورواه الراجل بتاع الجزائر ولا راضي  بصلح مع مصر ولا راضي حتى يسلم علينا ...


وبقى شكلنا وحش قوي...مش فاهم ليه من الاول ماقالش إن احنا مالناش حق وان كل اللي هيحصل إننا هيتعاقب ...




بدل ما 6 شهور والمصريين مستنيين إن الجزائر تطلع بره  
كاس العالم وهخش بدالهم لأ لأ دول هايتحرموا  من التصفيات

ولا أي حاجة حصلت ...واحنا كالعادة أكلنا 
البلوظة بنحبها قوي البلوظة دى .. ناكل ومابنشبعش من أيام صفر المونديال ولا اتعلمنا حاجة

المغرب بتعمل ملف كاس عالم جديد وقطر والبحرين ومين هينظم الاولمبياد واحنا لسة
 هو ماتش الزمالك والحرس هيتعاد ولا لأ...كاتها نيلة اللي عايزة خلف أو سيد حتى ...


نفسي أشوف قبل ماموت مسئول شجاع يقول أنا كنت غلطان وعشان كده أنا هامشي عشان دي سمعة بلد بقت في الأرض عالأقل فالمجال ده ...
لكن ده عشم ابليس في الجنة ....

ربنا يتولانا ويقولوا احنا عايزين رمز ولا عايزين مرشح محترم ....لأ
احنا عايزين نبي ...واحتمال كبير نكفر بيه 

لسلام ختام

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق